Výsledek prověrky vozidla Audi S3 228kW Quattro

Zadavatel: Michal Borka

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o pěkný vůz, který má sice dost oděrek, ale neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku. Motorový olej na výměnu. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Poměrně dost oděrek, lak je původní, i když přední blatníky mají šrouby, které mají poškozenou barvu. Nic ale nenasvědčuje, že by byly měněné. „

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední i zadní kotouče s destičkami jsou max na 10 tis km. Přední i zadní pneumatiky jsou zimní, vnitřky dezénu mají menší hloubku, než zbytek pneu a jsou max na jednu zimní sezónu. „

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Doporučuji vyměnit olej v převodovce, jinak vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Drobně povrchově orezlé, ale jinak odpovídá stáří a nájezdu. „

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Horší baterka v jednom klíčků. Jinak vše ok. „

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Výměna oleje a všech filtrů, cena s prací cca 4-6 tis Kč.
– Za 10 tis km cca vyměnit přední i zadní kotouče s destičkami, cena s prací cca 13-17 tis Kč.
– Vyměnit olej v převodovce, cena s prací cca 6-10 tis Kč.
– Zakoupit letní pneu na jaře, cena dle značky.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce