Výsledek prověrky vozidla Mazda 6 2.0i

Zadavatel: Jan Hradecký

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o velmi pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku. Olej vyměněný nedávno, další výměnu oleje bych udělal za 5 tis. km. Netěsnost na ventilovém víku. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Lakované oba přední blatníky a kapota. Nejsou známky velké nehody. Drobné kosmetické vady viz fotografie.“

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední i zadní kotouče s destičkami ok, pneu na výměnu. K vozu sada zimních pneu na plechových discích, také na výměnu.“

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Tužší řazení, jinak vše ok. „

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Řazení je tužší, doporučuji vyměnit olej v převodovce. Jde vidět, že auto jezdilo kratší trasy. Velmi špatně se určuje, o co přesně jde, do převodovky nevidím.“

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Na svůj věk velice zachovalý.“

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Výměna oleje a všech filtrů, ne dříve než za 5 tis. km, cena s prací cca 4-6 tis. Kč.
– Zakoupení obou sad pneu, cena dle značky.
– Vyměnit olej v převodovce, cena s prací cca 3-4 tis. Kč.
– Vyměnit baterku v jednom klíčků, cena do 200 Kč.
– Přetěsnění ventilového víka, cena s prací cca 2-3 tis Kč.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce