Výsledek prověrky vozidla Mazda CX-5 2.0i 121kW

Zadavatel: Radek Paulen

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o velmi pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku. Je potřeba vyměnit olej v motoru. Dále chybí gumový držák na vrchním krytu motoru a také šrouby na spodním krytu motoru. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Lakované páté dveře, ale pouze povrchově. Vše ostatní původní. Drobné oděrky na laku. „

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Zadní kotouče s destičkami jsou na výměnu, přední jsou na cca ještě jednu sezónu. Pneu na voze velmi pěkné, letní. „

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Řazení je přesné, spojka zabírá zhruba ve správné výši. Doporučuji vyměnit olej v převodovce. „

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Lehce povrchově orezlý, ale jinak velmi pěkný stav. Lehký únik zplodin ze spoje v poslední části výfuku. „

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Smrdí klimatizace, doporučuji vyčistit.“

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Výměna oleje a všech filtrů, cena s prací cca 4-6 tis. Kč.
– Výměna oleje v převodovce, cena do 3 tis. Kč.
– Za rok výměna předních kotoučů a destiček, cena s prací do 5 tis. Kč.
– Vyčištění a doplnění klimatizace, cena do 2 tis. Kč.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce