Výsledek prověrky vozidla MB CLK 320 V6

Zadavatel: František Langer

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ke stavu auta je nákup auta hodně na zvážení, jelikož bude potřebovat poměrně velké množství větších investic.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený start ok, velký únik oleje, který je potřeba přetěsnit. Dále dost chrastí nejspíš sekundární čerpadlo. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Lakované skoro celé auto, hodnoty jsou s drobným kytem, kazí to celkový dojem z auta.“

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední i zadní kotouče s destičkami zánovní. Pneu spíše na výměnu.“

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Volant byl nakřivo, je potřeba udělat geometrii. Za jízdy se ozývaly nepříjemné vibrace od zadní nápravy, nejspíš horší zadní diferenciál. K tomu bude potřeba vyměnit i uložení zadního diferenciálu. „

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Za studena bylo cítit jemné škubání při řazení. Zespoda na převodovce byl viditelný únik oleje. „

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Povrchově orezlý, dost únik oleje, přední část vozu téměř celá od oleje. „

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Vše funguje, jen je zničená loketní opěrka a otvírací mechanizmus kastlíku. „

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

Cenově se opravy budou pohybovat okolo 60-100 tis Kč. Je tedy potřeba zvážit, zda se Vám nákup vyplatí.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce