„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY ↓
Motor
– kontrola studeného a teplého startu – kontrola úniků provozních kapalin – kontrola zátahu motoru
„Studený start bez výhrad, oleje dostatek.
Žádné viditelné netěsnosti na motoru.
Rozvodový řetěz při startu nechrastil.
Doporučuji okolo 200 tkm nechat zkontrolovat, případně vyměnit rozvodovou sadu.
„
Karosérie
– kontrola lakování – kontrola spár – kontrola odstínu barvy – kontrola nosných částí – kontrola světlometů – kontrola vany kufru
„Vše v pořádku, nemám připomínek.
Lakování zadního blatníku.“
Brzdy a pneumatiky
– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček – kontrola pneumatik – kontrola parkovací brzdy
„Brzdy bez výhrad.
Pneumatiky staré!“
Zkušební jízda
– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky – kontrola řízení – přesnost a vůle
„Vše v pořádku, nemám připomínek.
„
Převodovka a pohon kol
– kontrola řazení – kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky – kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven
„Automat řadí/podřazuje hladce.
Poloosy v tahu nevibrují, manžety v pořádku.“
Kontrola po zkušební jízdě
– kontrola teplého motoru – kontrola funkčnosti klimatizace – kontrola provozních kapalin – kontrola oleje a chladící kapaliny
„Vše v pořádku, nemám připomínek.“
Kontrola podvozku
– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků – kontrola koroze
„Vše v pořádku, nemám připomínek.
Auto zespod v pořádku. „
Diagnostika
– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení
„Diagnostika hlásila pouze vybitou baterii v klíčku.“
Stav interiéru a funkčnost spotřebičů
– kontrola funkčnosti centrálního zamykání – kontrola bezklíčového přístupu – kontrola funkčnosti dálkového ovládání – kontrola všech zámků – kontrola stavu interiéru
„Vše v pořádku, nemám připomínek.
„
Předpokládané náklady po zakoupení vozu
Doporučuji stáhnout interval výměny motorového oleje na 1 rok nebo 15 tkm.