Výsledek prověrky vozidla Škoda Superb 2.0 TDI 110kW

Zadavatel: Tomas Hesoun

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o velmi pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku. Olej není potřeba dělat dříve než za cca 8-10 tis. km. Na olejovém víčku šlem, s největší pravděpodobností se s vozem jezdily krátké trasy. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Bez lakování, drobné kosmetické vady viz fotografie. „

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední i zadní kotouče s destičkami jsou v pořádku. Mají minimálně 50 %. Pneu na voze letní max. na jednu sezónu. „

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Převodovka řadí ve všech jízdních režimech naprosto bez problémů. Doporučuji v 60 tis. km v ní vyměnit olej. „

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Vybitá baterie v jednom klíčku. „

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Vyměnit olej se všemi filtry a zároveň olej v převodovce nejpozději v 60 tis. km. Cena s prací cca do 15 tis. Kč. Klidně se na opravu ozvěte, zařídím jí.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce