Výsledek prověrky vozidla Škoda Superb 2.0 TDI Sportline

Zadavatel: Petr Kaštovský

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku. Únik chladící kapaliny- je potřeba vyměnit rozvody společně s vodní pumpou.“

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Sundávané zadní dveře a měněný nejspíš zadní nárazník. Vše ale pouze povrchově, nikam dál to nešlo. Vyšší hodnoty laku na střeše a zadních blatnících. Může se ale jednat o hodnoty z výroby. „

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední i zadní kotouče s destičkami max na 1 sezónu. Pneu na voze letní ve velmi hezkém stavu, minimálně na cca 2 sezóny.“

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Automat řadí správně ve všech jízdních režimech. Nyní je potřeba vyměnit olej v převodovce.“

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Lehce povrchově orezlý, ale tak jak má v těchto kilometrech a stáří vypadat. „

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Stav velmi pěkný. Nefungovalo dobře startovací tlačítko. Ale prodávající slíbil, že ho vymění.“

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Výměna oleje a všech filtrů, cena s prací cca 4-6 tis. Kč.
– Výměna rozvodů, cena s prací cca 10 tis. Kč
– Výměna oleje v převodovce, cena s prací cca 6 tis. Kč.
– V budoucnu Vás bude čekat výměna předních tlumičů, cena jednoho tlumiče je 8 tis. Kč.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce