„Vzhledem ke stáří a nájezdu je vůz velmi hezký, ale vykazuje chyby, které je potřeba zvážit a rozmyslet se, zda má vůz za ty peníze pro Vás cenu.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY ↓
Motor
– kontrola studeného a teplého startu – kontrola úniků provozních kapalin – kontrola zátahu motoru
„Studený i teplý start v pořádku. Olej na výměnu. „
Karosérie
– kontrola lakování – kontrola spár – kontrola odstínu barvy – kontrola nosných částí – kontrola světlometů – kontrola vany kufru
„Poměrně větší pojistná událost na přední část vozu, kdy bylo hnuto se šavlemi před nosníky a u levého předního nosníku možná drobné rovnání. Dost kosmetických vad na laku, hlavně právě zadní dveře, které jsou i trošku chycené korozí.“
Brzdy a pneumatiky
– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček – kontrola pneumatik – kontrola parkovací brzdy
„Přední i zadní kotouče s destičkami minimálně na dalších 20 tis. km vydrží. Pneu na voze zimní na cca 2 sezóny.“
Zkušební jízda
– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky – kontrola řízení – přesnost a vůle
„Za jízdy šel slyšet nějaký pazvuk od motoru, který zahřátím zmizel. Klidně se může jednat o nějakou rezonanci.“
Převodovka a pohon kol
– kontrola řazení – kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky – kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven
„Řazení je přesné, spojka zabírá zhruba ve správné výši.“
Kontrola po zkušební jízdě
– kontrola teplého motoru – kontrola funkčnosti klimatizace – kontrola provozních kapalin – kontrola oleje a chladící kapaliny
„Vše v pořádku, nemám připomínek.“
Kontrola podvozku
– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků – kontrola koroze
„Povrchově orezlý, vůz nejspíš stal venku nebo jezdil v prostředí, kde se dost solilo.“
Diagnostika
– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení
„Vše v pořádku, nemám připomínek.“
Stav interiéru a funkčnost spotřebičů
– kontrola funkčnosti centrálního zamykání – kontrola bezklíčového přístupu – kontrola funkčnosti dálkového ovládání – kontrola všech zámků – kontrola stavu interiéru
„Vše v pořádku, nemám připomínek.“
Předpokládané náklady po zakoupení vozu
– Výměna oleje a všech filtrů, cena s prací cca 4-6 tis Kč.
– Ošetřit zadní pravé dveře, dost chycené korozi.
– Přetěsnění gufera vnitřního kloubů poloosy, cena s prací cca 3-4 tis Kč.
– Zvážit ošetření podvozku. Cena s prací cca 5-10 tis Kč.