Výsledek prověrky vozidla Škoda Yeti 1.4 TSi 90kW

Zadavatel: p. Martínek

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a nájezdu je vůz velmi hezký, ale vykazuje chyby, které je potřeba zvážit a rozmyslet se, zda má vůz za ty peníze pro Vás cenu.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku. Olej na výměnu. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Poměrně větší pojistná událost na přední část vozu, kdy bylo hnuto se šavlemi před nosníky a u levého předního nosníku možná drobné rovnání. Dost kosmetických vad na laku, hlavně právě zadní dveře, které jsou i trošku chycené korozí.“

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední i zadní kotouče s destičkami minimálně na dalších 20 tis. km vydrží. Pneu na voze zimní na cca 2 sezóny.“

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Za jízdy šel slyšet nějaký pazvuk od motoru, který zahřátím zmizel. Klidně se může jednat o nějakou rezonanci.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Řazení je přesné, spojka zabírá zhruba ve správné výši.“

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Povrchově orezlý, vůz nejspíš stal venku nebo jezdil v prostředí, kde se dost solilo.“

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Výměna oleje a všech filtrů, cena s prací cca 4-6 tis Kč.
– Ošetřit zadní pravé dveře, dost chycené korozi.
– Přetěsnění gufera vnitřního kloubů poloosy, cena s prací cca 3-4 tis Kč.
– Zvážit ošetření podvozku. Cena s prací cca 5-10 tis Kč.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce