Výsledek prověrky vozidla VW CC 2.0 TDI 4×4

Zadavatel: Kedroň Zbyněk

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří se jedná o poměrně hezký vůz, který má drobné množství vad a neprošel žádnou vážnou nehodou. Stavem ale odpovídá nájezdu. Jen je škoda, že v poslední době majitel už trošku kašlal na údržbu. „
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Trošku hlučnější vstřikovače, ale vzhledem k nájezdu je to standardní. Únik oleje kolem ventilového víka a z turbodmychadla. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Lakovaná přední část vozu po středu se zvěří a nějaký ťukanec z parkoviště. Lakovaný dále levý zadní blatník, pouze povrchově. Měněné pravé přední okno, pro vyšších rychlostech jde slyšet více nějaká netěsnost. Koroze na pravém předním blatníku je potřeba ošetřit. „

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední i zadní kotouče s destičkami zánovní. Pneu na vize celoroční Michelin na cca 1 sezónu. „

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Řazení je v pořádku, je potřeba po koupi vyměnit olej v převodovce a v Haldexu. „

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Za jízdy se ozývalo nepříjemné klepání z pravé přední části vozu. Na podvozku bohužel jedinou viditelnou vadou je zadní silentblok předního ramene.“

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Výměna oleje v převodovce a v Haldexu, cena s prací okolo 10 tis Kč.
– V budoucnu bude potřeba pretěsnit motor, cena se bude pohybovat dle rozsahu práce.
– Ošetřit korozi, cena také dle ceníku klempíře a rozsahu práce.
– Výměna zadních silentbloku předních ramen, cena s prací cca 3-4 tis Kč.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce