Výsledek prověrky vozidla VW Golf 2.0 TDI 110kW DSG

Zadavatel: Dennis Vymer

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku. Vzhledem k tomu, jak dlouho auto stojí v bazaru je potřeba vyměnit olej se všemi filtry. Je hlučnější podavací čerpadlo u nádrže- jedná se o vlastnost u těchto aut. A další vlastnosti těchto aut, která je i zde, je netěsnost ventilového víka.“

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Lakovaný levý zadní blatník a dveře, pouze ale povrchově. Drobné kosmetické vady.“

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Trošku hlučnější brzdy, auto dlouho stálo, přední a zadní kotouče s deskami jsou ok. Pneu na vize horší, max. na jednu letní sezónu.“

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Řadí naprosto bez problémů. Ve 180 tis. km vyměnit olej v převodovce.“

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Velmi hezký, bez koroze. Lehce ohnutá tepelná izolace, nejspíš někde minulý majitel autem chytil.“

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Horší baterie v obou klíčích.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Lehké oděrky viz fotografie. Je potřeba doplnit klimatizace, chladí slaběji.“

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Výměna oleje a všech filtrů, cena s prací cca 4-6 tis. Kč.
– Ve 180 tis. km vyměnit olej v převodovce, cena s prací cca 6 tis. Kč.
– Zakoupil bych raději nové letní pneu, cena dle značky.
– Doplnění klimatizace, cena do 2 tis. Kč maximálně
– Přetěsnit ventilové víko. Cena s prací cca 5 tis. Kč.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce