Výsledek prověrky vozidla Vw Golf 7 2.0 TDI 110kW DSG

Zadavatel: Tomáš Truksa

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o velmi pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku. Je potřeba vyměnit olej se všemi filtry. Rozvody jsou vyměněné, takže máte cca na 80-100 tis Kč klid. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Bez lakování, vzadu na blatníků zrníčko rzi. Auto jezdilo na myčku, zvážil bych rozleštění laku. Jinak velmi hezký zvenku. „

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Zadní kotouče trošku horší, zadní destičky mají 20%, přední kotouče s destičkami zánovní. Na voze pneu Pirelli z roku 2017 na cca jednu letní sezónu. „

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Převodovka řadí perfektně ve všech jízdních režimech. Ve 180 doporučuji vyměnit olej.“

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Drobně povrchově orezlý, ale bez větších chyb. „

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Nefunkční 2. klíček k autu, vybitá baterka. „

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Výměna oleje v motoru se všemi filtry, cena s prací cca 3-5 tis Kč.
– Zakoupení zimních pneu, cena dle značky.
– Výměna zadních kotoučů a destiček, cena s prací cca 5 tis Kč.
– Zvážit rozleštění laku, cena cca do 5 tis Kč.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce