Výsledek prověrky vozidla VW Passat 2.0 TDI 110kW DSG

Zadavatel: Stanislav Mužík

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku, doporučuji vyměnit olej v motoru společně se všemi filtry a zároveň kompletní rozvody. Dále ještě pretěsnit ventilové víko. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Bez lakování plechových dílů, drobné oděrky, které jsme si ukazovali a které najdete na fotkách. „

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední i zadní kotouče jsou v pořádku. Snad se hrany obrzdi. Pneumatiky letní, vepředu na výměnu, vzadu na jednu sezónu. Je potřeba zakoupit zimní pneu. „

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„První vyměna oleje proběhla ve 130 tis km, což znamená, že je interval pretazeny. Doporučuji další výměnu udělat ve 180 tis km. „

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Drobně povrchově orezlé funkční části podvozku jako jsou ramena a tehlice. Jinak moc pěkný. „

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Ohmatanější řadička a špinavá stropnice. Jinak interiér pěkný. Vše funkční. „

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Výměna oleje a všech filtrů, cena s prací cca 4-6 tis Kč.
– Výměna oleje v převodovce ve 180 tis km. Cena okolo 6 tis Kč.
– Výměna rozvodů také ve 180 tis km. Cena do 15 tis Kč.
– Zakoupení nových pneu na zimu, cena dle značky.
– Přetěsnění ventilového víka, cena okolo 5 tis Kč.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce