Výsledek prověrky vozidla Vw Passat Alltrack B8 2.0 Bitdi 176kW
Zadavatel: Jaroslav Volf
Prověrku provedl: Matěj Horňák
– Technik kontroly / Výběrováauta.cz
Místo kontroly: Auto Jarov Praha 3
Datum kontroly: 14 ledna, 2022
VIN vozu: WVWZZZ3CZHE204574
Stav tachometru: 123600 km
Celkové vyhodnocení prověrky:
„Vzhledem ke stáří a ceně je vůz v esteticky horším stavu. Technicky však odpovídá nájezdu a stáří. „
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY ↓
Motor
– kontrola studeného a teplého startu – kontrola úniků provozních kapalin – kontrola zátahu motoru
„Studený start jsem bohužel neslyšel. Při teplem startu hlučnější dvouhmotny setrvačník a některá z kladek na klínovém řemeni. Je potřeba přetěsnit ventilové víko. „
Karosérie
– kontrola lakování – kontrola spár – kontrola odstínu barvy – kontrola nosných částí – kontrola světlometů – kontrola vany kufru
„Poměrně značné oděrky na celém voze. Lakování jak na levém boku, tak i na pravém a koroze na 5. dveřích. „
Brzdy a pneumatiky
– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček – kontrola pneumatik – kontrola parkovací brzdy
„Přední kotouče mají mírnou hranu, destičky mají 20%, zadní kotouče taktéž hrana, zadní destičky mají 10%. Na voze zimní pneu na maximálně tuhle sezónu.“
Zkušební jízda
– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky – kontrola řízení – přesnost a vůle
„Vše v pořádku, nemám připomínek.“
Převodovka a pohon kol
– kontrola řazení – kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky – kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven
„Vše v pořádku, nemám připomínek.“
Kontrola po zkušební jízdě
– kontrola teplého motoru – kontrola funkčnosti klimatizace – kontrola provozních kapalin – kontrola oleje a chladící kapaliny
„Vše v pořádku, nemám připomínek.“
Kontrola podvozku
– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků – kontrola koroze
„Drobně povrchově orezlý, nepěkně opravováný zadní nárazník a odřený kryt motoru..“
Diagnostika
– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení
„Vše v pořádku, nemám připomínek.“
Stav interiéru a funkčnost spotřebičů
– kontrola funkčnosti centrálního zamykání – kontrola bezklíčového přístupu – kontrola funkčnosti dálkového ovládání – kontrola všech zámků – kontrola stavu interiéru
„Vybity jeden z klíčků. Jinak vše funkční. „
Předpokládané náklady po zakoupení vozu
– Výměna oleje a všech filtrů, cena s prací SŠ 4-6 tis Kč.
– Výměna zadních kotoučů a destiček, cena s prací cca 5 tis Kč.
– Výměna předních kotoučů a destiček za cca 10 tis km. Cena s prací také cca 5 tis Kč.
– Zakoupení letních pneu na jaře, cena dle značky.
– Vyřešit problém s 5. dveřmi, pokud je vw neuzná na reklamaci.
– Vyreklamovat unik oleje z ventiloveho víka.