Výsledek prověrky vozidla Vw Passat Alltrack B8 2.0 Bitdi 176kW

Zadavatel: Jaroslav Volf

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně je vůz v esteticky horším stavu. Technicky však odpovídá nájezdu a stáří. „
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený start jsem bohužel neslyšel. Při teplem startu hlučnější dvouhmotny setrvačník a některá z kladek na klínovém řemeni. Je potřeba přetěsnit ventilové víko. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Poměrně značné oděrky na celém voze. Lakování jak na levém boku, tak i na pravém a koroze na 5. dveřích. „

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední kotouče mají mírnou hranu, destičky mají 20%, zadní kotouče taktéž hrana, zadní destičky mají 10%. Na voze zimní pneu na maximálně tuhle sezónu.“

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Drobně povrchově orezlý, nepěkně opravováný zadní nárazník a odřený kryt motoru..“

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Vybity jeden z klíčků. Jinak vše funkční. „

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Výměna oleje a všech filtrů, cena s prací SŠ 4-6 tis Kč.
– Výměna zadních kotoučů a destiček, cena s prací cca 5 tis Kč.
– Výměna předních kotoučů a destiček za cca 10 tis km. Cena s prací také cca 5 tis Kč.
– Zakoupení letních pneu na jaře, cena dle značky.
– Vyřešit problém s 5. dveřmi, pokud je vw neuzná na reklamaci.
– Vyreklamovat unik oleje z ventiloveho víka.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce