Výsledek prověrky vozidla VW Passat B6 2.0 TDI

Zadavatel: Igor Sýkora

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o celkem pěkný vůz, který prošel havárií na pravý přední bok. Celkově stavem odpovídá nájezdu, ale také městskému provozu. „
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený start jsem neslyšel, teplý start v pořádku. Vyměnil bych olej se všemi filtry a rozvody.“

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Velké množství kosmetických vad, prasklé zadní levé světlo – raději bych opravil. Lakované právě přední dveře, nejspíš po nějaké nehodě, kdy naráz šel až do prahu. „

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední i zadní kotouče s destičkami cca na 50 %. Pneu na voze vepředu max. na dojetí sezóny, zadní moc hezké. Koupil bych letní pneu.“

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Bylo slyšet uložení předních tlumičů. Raději bych vyměnil.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Řazení je přesné, spojka zabírá zhruba ve správné výši.“

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Drobně povrchově orezlý, na svůj věk ale velmi hezký.“

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Pouze nějaké sporadické chyby, které vznikají podpětím na baterii.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Výměna oleje a všech filtrů, cena s prací cca 4-6 tis. Kč.
– Výměna rozvodů, cena s prací cca 10 tis. Kč.
– Výměna uložení předních tlumičů, cena s prací cca 4 tis. Kč.
– Výměna zadních destiček za cca 5-10 tis. km, cena s prací cca 3 tis. Kč.
– Zvážit ošetření zadního pravého blatníku, cena do 5 tis. Kč.
– Zakoupit letní pneu, cena dle značky.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce