Výsledek prověrky vozidla VW Passat B8 2.0 TDI 110kW

Zadavatel: Štěpán Dušek

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku. Olej doporučuji vyměnit nejdříve za cca 7-10 tis. km společně s těsněním ventilového víka. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Mnoho kosmetických vad a důlků. Jinak lak původní. „

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední kotouče s destičkami uvidíte časem, zda se obrzdí, pokud ne, tak vyměnit komplet. Zadní kotouče s destičkami jsou v pořádku. Pneu na voze zimní na cca jednu sezónu. V kufru taktéž pneu na jednu sezónu, jsou však letní. „

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Řazení je přesné, spojka zabírá zhruba ve správné výši. Vše v pořádku. „

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Drobně povrchově orezlý. Zadní tlumiče na výměnu. „

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Popraskaná kůže na sedačce řidiče. Jinak velmi pěkný stav, vše funkční. „

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Za cca 7-10 tis. km Výměna oleje a všech filtrů a přetěsnění ventilového víka. Cena s prací 10-12 tis. Kč.
– Případná výměna předních kotoučů a destiček. Cena s prací okolo 5 tis. Kč.
– Vyměnit zadní tlumiče, cena s prací cca 5-7 tis. Kč.
– Vytažení důlků, cena do 15 tis. Kč.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce