Výsledek prověrky vozidla VW Passat B8 2.0 TDI 110kW DSG

Zadavatel: Jakub Šesták

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o velmi pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku. Doporučuji vyměnit olej se všemi filtry. Špinavý motorový prostor, na funkci to však nemá vliv. Přetěsnit ventilové víko. Hlídat si množství úniku kapaliny přes vodní pumpu- v servisu budou vědět. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Kosmetické vady viz fotografie. Bez lakování dílů, které jdou změřit. „

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední kotouče s destičkami jsou na výměnu. Zadní kotouče s destičkami jsou v pořádku. Přední pneu zánovní. Zadní levá pěkná, pravá na výměnu. „

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Řadí bez problémů, ve 180 tis. km doporučuji v převodovce vyměnit olej. „

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Zničený kryt na podvozku, původní majitel se někde s vozem zachytil. „

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Před jízdou hodně chyb – mohlo být na základě podpětí na baterii. Po jízdě už v pořádku. „

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Velmi pěkný, vse funkční kromě vybité baterie v jednom klíčku. „

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Výměna oleje a všech filtrů, cena s prací cca 6-8 tis. Kč.
– Zakoupení nových zimních pneu, cena dle značky.
– Přetěsnění ventilového víka, cena s prací cca 5 tis. Kč.
– Výměna rozvodů, bude to potřeba zhruba za rok, cena s prací cca 10-15 tis. Kč.
– Přední kotouče s destičkami slíbili, že vymění.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce