Výsledek prověrky vozidla VW Passat B8 2.0 TDI DSG

Zadavatel: Rudolf Mezera

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku, teče ventilové víko, je potřeba ho přetěsnit a dále je potřeba vyměnit rozvody. .“

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Lakovaná levá strana a kapota, vše jen povrchově, minimum oděrek, velmi pěkný lak. „

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední i zadní kotouče s destičkami ok, pneu na voze vepředu zánovní zimní, vzadu max. na 1 sezónu.“

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Automat řadí bez problémů ve všech jízdních režimech. Vše v pořádku. „

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Bez větší koroze, velmi hezký.“

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Výměna oleje v motoru se všemi filtry, není potřeba dříve, než za 7-10tis. km.
– Výměna rozvodů, cena s prací cca 10 tis. Kč.
– Přetěsnění ventilového víka, cena s prací 5 tis. Kč.
– Zakoupení letních pneu, cena dle značky.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce