Výsledek prověrky vozidla VW Passat B8 2.0 TDI DSG

Zadavatel: Jaroslav Bliznak

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o velmi pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku. Za cca 5-7 tis. km vyměnit olej se všemi filtry. S tím také nechat přetěsnit ventilové víko motoru. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Bez lakování, drobné oděrky na laku. „

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Přední i zadní kotouče s destičkami na cca 50 %. Na voze velmi pěkné zánovní letní pneumatiky. „

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Trošku kratší, ale bohužel k situaci v provozu to nebylo možné. Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Řadí naprosto bez problémů. Doporučuji vyměnit olej každých 60 tis. km. „

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Trošku horší těsnící guma ve dveřích u řidiče. Jinak velmi pěkný stav. „

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Za cca 5-7 tis. km vyměnit olej se všemi filtry, cena s prací cca 4-6 tis. Kč.
– S výměnou oleje udělat také přetěsnění ventilového víka, cena s prací 5 tis. Kč.
– Na zimu je potřeba zakoupit zimní pneu, cena dle znacky.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce