Výsledek prověrky vozidla VW Passat B8 2.0 TDI R-line

Zadavatel: Tomáš Gottvald

Prověrku provedl: Matěj Horňák

– Technik kontroly / Výběrováauta.cz

Celkové vyhodnocení prověrky:

„Vzhledem ke stáří a ceně se jedná o velmi pěkný vůz, který neprošel žádnou vážnou havárií. Celkově stavem odpovídá nájezdu a pravidelné údržbě.“
↓ DETAILNÍ ROZPIS PROVĚRKY​ ↓

Motor

 kontrola studeného a teplého startu
 kontrola úniků provozních kapalin
– kontrola zátahu motoru

„Studený i teplý start v pořádku. Doporučuji začátkem příštího roku vyměnit olej a všechny filtry. V poslední řadě vyměnit v příští sezoně kompletní rozvody. Za cca rok až dva bude potřeba přetěsnit ventilové víko. „

Karosérie

– kontrola lakování
– kontrola spár
– kontrola odstínu barvy
– kontrola nosných částí 
– kontrola světlometů
– kontrola vany kufru

„Drobné oděrky viz fotografie. Bez lakování.“

Brzdy a pneumatiky

– kontrola předních i zadních kotoučů a destiček
– kontrola pneumatik
– kontrola parkovací brzdy 

„Zadní kotouče s destičkami jsou zánovní. Přední kotouče a destičky max. na jednu sezónu. Na voze pneumatiky zimní na cca 2 zimní sezóny. V kufru letní pneu spíše na výměnu. „

Zkušební jízda

– kontrola stavu spojky nebo chování automatické převodovky
– kontrola řízení
– přesnost a vůle

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Převodovka a pohon kol

– kontrola řazení
– kontrola stavu spojky nebo automatické převodovky
– kontrola pohonu 4×4 pokud je jím vůz vybaven

„Automat řadí správně ve všech jízdních režimech. Doporučuji vyměnit olej v převodovce po koupi. „

Kontrola po zkušební jízdě

– kontrola teplého motoru
– kontrola funkčnosti klimatizace
– kontrola provozních kapalin
– kontrola oleje a chladící kapaliny

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Kontrola podvozku

– kontrola ramen, tlumičů a silentbloků
– kontrola koroze

„Vůz stál nejspíš v garáži, protože na své stáří a nájezd nemá téměř žádnou korozi. „

Diagnostika

– připojení vozu k diagnostickému zařízení a hledání chyb/hlášení

„Vše v pořádku, nemám připomínek.“

Stav interiéru a funkčnost spotřebičů

– kontrola funkčnosti centrálního zamykání
– kontrola bezklíčového přístupu
– kontrola funkčnosti dálkového ovládání
– kontrola všech zámků
– kontrola stavu interiéru

„Velmi pěkný. Vše funkční. „

Předpokládané náklady po zakoupení vozu

– Vyměnit olej v převodovce, cena s prací 6-7 tis. Kč.
– Výměna oleje a všech filtrů, cena s prací cca 4-6 tis. Kč
– Výměna rozvodů, cena s prací cca 10 – 15 tis. Kč.
– Přetěsnění ventilového víka, cena s prací cca 5 tis. Kč.

↓ FOTODOKUMENTACE ↓

Fotografie případných problémů či poškození

Kompletní fotogalerie pořízená při prohlídce